Klient:
AXE

Marka Axe jest dzisiaj samowytłumaczalna dla polskiego odbiorcy. To jednak, że jej
charakter jest odbierany w konkretny sposób, zajęło lata projektowania komunikacji
pomiędzy marką a odbiorcą. Maskulinistyczny charakter narracji został zapoczątkowany
w 2007 roku. To właśnie wtedy wprowadziliśmy markę na rynek, wzbudzając wielkie
zainteresowanie wśród polskich odbiorców. Kampanii launchującej markę towarzyszły
działania zarówno atl-owe, btl-owe, jak i digitalowe.

Odpowiadaliśmy za:
Landing page , Lunch , Outdoor , Print
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/prasa.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/citylight.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/klatka1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/klatka2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/klatka3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/draw-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/mailing.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/dublebilboard.jpg

używamy plików cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies
albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.