powrót Poprzedni projekt: AXE Wprowadzenie marki na rynek

peppermint

KATEGORIA: DIGITAL

AXE 24 – serwis imitujący kanał informacyjny

Klient:
AXE

Po wielkim sukcesie kampanii launchującej zapach Axe Dark Temptation (Chocolateman),
kontynuowaliśmy działania mające na celu zbudowanie świadomości marki i poprawę
jej wizerunku. Po raz kolejny stworzyliśmy stronę, która imitowała serwis informacyjny,
a jedną z jej twarzy był m.in. Kuba Wojewódzki. Filmiki z Wojewódzkim
znalazły się w serwisie, ale też były streamowane przez Gadu Gadu, co sprawiło,
że kampanii towarzyszył wielki, szczególnie jak na rok 2008, buzz internetowy.
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy również AXE News Generator, zaś działania
doprowadziły do relaunchu produktu i w konsekwencji wzrostu sprzedaży.
Kampania została doceniona dwoma Webstarami i Golden Arrow.

Odpowiadaliśmy za:
AXE News generator , Video , VIRAL
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-news.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-lp-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-chocko-1.png

używamy plików cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies
albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.