powrót Następny projekt: Rebranding marki Transpak Poprzedni projekt: AXE 24 – serwis imitujący kanał informacyjny

peppermint

KATEGORIA: ATL , BTL , DIGITAL

Branding i kampania apartamentów NOVUM

Klient:
HINES

Na zlecenie firmy Hines zaprojektowaliśmy logotyp, identyfikację wizualną
i claim dla apartamentów Novum w Krakowie. Postawiliśmy przy tym na minimalizm,
ale i mocny charakter. Wybraliśmy dla marki dwa zdecydowane kolory
– nowoczesny, neonowy zielony i elegancki granat, aby podkreślić
najważniejsze cechy inwestycji. Ponieważ architektonicznym motywem
przewodnim osiedla był trójkąt, znalazł on swoje odzwierciedlenie w logotypie.

Aby wprowadzić na rynek nowe osiedle, stworzyliśmy kampanię inspirowaną
sztuką plakatu. Wybór takiego nawiązania nie był przypadkowy, w końcu
mieliśmy zareklamować budynki, które staną w artystycznej stolicy Polski.

Odpowiadaliśmy za:
Branding , Koncept kreatywny , Kreacje , Strategię komunikacji
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/novum-img1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/novum-img2.jpg