Kampania stworzona dla Bonduelle miała na celu zakomunikowanie jednej
z ważniejszych cech kukurydzy Bonduelle, czyli jej chrupkości.
Przekaz kierowaliśmy do kobiet w wieku od 20 do 44 lat, mieszkających w miastach.
Formaty display były obecne w całej Polsce, ale też prezentowane
w serwisach pogodowych, kulinarnych i kobiecych.
powrót
Następny projekt: AXE Wprowadzenie marki na rynek
Poprzedni projekt: Konkurs
peppermint
KATEGORIA: ATL , DIGITAL
Kampania Dodaj Sobie Chrupkości
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/hero-5.jpg)
Klient:
Bonduelle
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-1-1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-1-1.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-2-1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-2-1.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/table.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/table.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-3-1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-3-1.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-4-1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-4-1.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-5-1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-5-1.jpg)
Do tej kampanii mieliśmy iście meteopatyczne podejście.
Działo się tak dlatego, ponieważ wspólnie z domem mediowym śledziliśmy prognozę
pogody i to pod nią dopasowywaliśmy displaye, które były na bieżąco aktualizowane.
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-6.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-6.jpg)