Po wielkim sukcesie kampanii launchującej zapach Axe Dark Temptation (Chocolateman),
kontynuowaliśmy działania mające na celu zbudowanie świadomości marki i poprawę
jej wizerunku. Po raz kolejny stworzyliśmy stronę, która imitowała serwis informacyjny,
a jedną z jej twarzy był m.in. Kuba Wojewódzki. Filmiki z Wojewódzkim
znalazły się w serwisie, ale też były streamowane przez Gadu Gadu, co sprawiło,
że kampanii towarzyszył wielki, szczególnie jak na rok 2008, buzz internetowy.
Na potrzeby kampanii stworzyliśmy również AXE News Generator, zaś działania
doprowadziły do relaunchu produktu i w konsekwencji wzrostu sprzedaży.
Kampania została doceniona dwoma Webstarami i Golden Arrow.
powrót
Następny projekt: Branding i kampania apartamentów NOVUM
Poprzedni projekt: AXE Wprowadzenie marki na rynek
peppermint
KATEGORIA: DIGITAL
AXE 24 – serwis imitujący kanał informacyjny
Klient:
AXE