Klient:
Ministerstwo Zdrowia

W 2014 r. wykonaliśmy rebranding MZ. Projekt odbił się głośnym
echem w mediach, ponieważ było to pierwsze tak śmiałe podejście do identyfikacji
wizualnej ministerstwa. Minimalistyczne logo i kolorystyka nadały nowy charakter
wizerunkowi MZ. Lifting logotypu pociągnął za sobą również stworzenie nowej strony www,
a także produkcję gadżetów i materiałów wizerunkowych. Strona, która w swojej stylistyce
odwołuje się do minimalistycznej formy logo, stała się przyjazna dla użytkownika
i czytelna. Łatwość w znajdowaniu informacji, a także przejrzystość
materiałów były dominującym celem tego projektu.

Odpowiadaliśmy za:
Produkcja gadżetów , Rebranding
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/bussinesscard1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/bussinesscard2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/logo.png
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/logo2.png
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/logo3.png
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/mockup.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/rebranding-ministerstwa-zdrowia1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/rebranding-ministerstwa-zdrowia2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gadget5.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-4.jpg

Poznaj projekty powiązane:

Strona Ministerstwa Zdrowia