Klient:
Agrovita

Kampania „Rąbnij flaczki z drwalem Stefanem”, działająca równoległe
w outdoorze, internecie, a także sklepach, w przewrotny sposób przekazywała
absurdy życia w wielkim mieście. Drwal Stefan zachęcał użytkowników do dystansu wobec miasta
i jedzenia tego, co się chce – w wybranym miejscu i czasie („Jesz, gdzie chcesz”).
Kampania zbudowała rozpoznawalność produktów żywieniowych Agrovity i trafiła
do grupy docelowej (mężczyźni, 18-30 lat). Wieść niesie, że byliśmy winni promocji
drwaloseksualnego hipstera, której skutki mogliśmy odczuwać przez długi czas.

Odpowiadaliśmy za:
Koncept kreatywny , Kreacje , Strategię , Wdrożenie
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen4.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen5.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen6.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen7.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/metro.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery1-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery2-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery3-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery4-1.jpg