powrót Następny projekt: Interaktywny trend mixer Poprzedni projekt: Ptasie Mleczko® – projekt standu

peppermint

KATEGORIA: BTL , DIGITAL

Kampania digital dla marki Casa de Mexico

Klient:
De Care

Producent i dystrybutor żywności, firma De Care, zleciła nam stworzenie
materiałów promocyjnych dla jednej ze swoich marek: Casa de Mexico.
Przygotowaliśmy koncepcję kreatywną na potrzeby kanałów digital,
koordynowaliśmy również współpracę z influencerami, którzy promowali
dania meksykańskie wykorzystujące produkty klienta.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , Koncept kreatywny , Koordynację współpracy z influencerami , Projekt graficzny , Strategię komunikacji
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_3.jpg

Do akcji zaprosiliśmy influencerów,
którzy przygotowywali potrawy z produktami Casa de Mexico.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_4.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_5.jpg

używamy plików cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies
albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.