Klient:
Aelia Duty Free

Przygotowaliśmy kolejną odsłonę cyklicznej kampanii „Born in Poland”
promującej polskie produkty w sklepach Aelia Duty Free usytuowanych na lotniskach.

W ramach prac nad identyfikacją wizualną dokonaliśmy liftingu logotypu,
zaprojektowaliśmy Key Visual i stworzyliśmy template stron produktowych do katalogu.
Wypracowany Key Visual znalazł się na różnych nośnikach POS w sklepach
Aelia Duty Free, w tym – na ekspozytorach. Marka wykorzystuje wypracowane
przez nas rozwiązania graficzne w całej swojej komunikacji, np. w social mediach.

Odpowiadaliśmy za:
Koncept kreatywny , projekty graficzne
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/03/2_new_PROJEKT_case_AELIA_BORN_IN_POLAND_2020.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/03/3_new_PROJEKT_case_AELIA_BORN_IN_POLAND_2020.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/03/4_new_PROJEKT_case_AELIA_BORN_IN_POLAND_2020.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/03/5_new_PROJEKT_case_AELIA_BORN_IN_POLAND_2020.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/03/6_new_PROJEKT_case_AELIA_BORN_IN_POLAND_2020.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/03/7_new_PROJEKT_case_AELIA_BORN_IN_POLAND_2020.jpg