powrót Następny projekt: Interaktywny trend mixer Poprzedni projekt: KAMPANIA „BORN IN POLAND 2020”

peppermint

KATEGORIA: BTL , DIGITAL

Kampania digital dla marki Casa de Mexico

Klient:
De Care

Producent i dystrybutor żywności, firma De Care, zleciła nam stworzenie
materiałów promocyjnych dla jednej ze swoich marek: Casa de Mexico.
Przygotowaliśmy koncepcję kreatywną na potrzeby kanałów digital,
koordynowaliśmy również współpracę z influencerami, którzy promowali
dania meksykańskie wykorzystujące produkty klienta.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , Koncept kreatywny , Koordynację współpracy z influencerami , Projekt graficzny , Strategię komunikacji
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_3.jpg

Do akcji zaprosiliśmy influencerów,
którzy przygotowywali potrawy z produktami Casa de Mexico.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_4.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/cdm_grafika_5.jpg