Klient:
Henkell Freixenet Polska

Po odświeżeniu w 2020 roku opakowań Nalewki Babuni, zaprojektowaliśmy nową stronę internetową marki. Projekt miał być odzwierciedleniem nowych butelek Nalewki: miał być świeży i nowoczesny, aby zachęcić nową, młodszą grupę docelową do odwiedzin.

Zaproponowaliśmy lekką, ale dekoracyjną stronę. Smakowite pastelowe kolory uzupełniliśmy o owocowe detale, które zaczerpnęliśmy z projektów butelek. Zadbaliśmy również o zupełnie nowe treści, które idealnie oddają charakter Nalewek Babuni – w tym o treści przepisów na wyśmienite słodkości z Nalewkami.

Byliśmy także odpowiedzialni za UX design, testy i wdrożenie.

Stronę można odwiedzić pod adresem nalewkababuni.pl.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , Koncept kreatywny , projekty graficzne , UX DESIGN , WDROŻENIE STRONY
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2021/04/nalewka_02.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2021/04/nalewka_03.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2021/04/nalewka_04.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2021/04/nalewka_05.jpg