Dolce Gusto Latte
Klient:
Nescafe Dolce Gusto

Aby zachęcić użytkowników sklepu on-line Nescafé Dolce Gusto do odkrywania nowych
smaków kawy, stworzyliśmy atrakcyjny wizualnie landing page. Strona wyczerpująco
przedstawiała serię kaw Latte Macchiato i angażowała użytkowników dzięki kreatywnemu
konkursowi. Na landing page kierowała kampania banerowa i newslettery.
Projekt zdobył tytuł „strony roku 2013” w konkursie Webstarfestival.
Był też nominowany do awwwards.

Odpowiadaliśmy za:
Koncept kreatywny , Kreacje , Strategię , Wdrożenie
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/dolce-gusto_img1.jpg

KONKURS
W ramach kampanii Latte Macchiato zaprosiliśmy odbiorców do konkursu.
Użytkownicy mogli projektować zaproszenia na kawę i przesyłać je znajomym,
a przy tym wygrać atrakcyjne nagrody. Konkurs cieszył się dużym
zainteresowaniem, w ciągu 3 tygodni zdobyliśmy prawie 1800
naprawdę kreatywnych zgłoszeń.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/dolce-gusto_img2.png
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/dolce-gusto_img3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/dolce-gusto_img4.jpg

NAGRODY, WYRÓŻNIENIA:
2X NAGRODA WEBSTARFESTIWAL,
NOMINACJA DO AWWWARDS