Aby zachęcić użytkowników sklepu on-line Nescafé Dolce Gusto do odkrywania nowych
smaków kawy, stworzyliśmy atrakcyjny wizualnie landing page. Strona wyczerpująco
przedstawiała serię kaw Latte Macchiato i angażowała użytkowników dzięki kreatywnemu
konkursowi. Na landing page kierowała kampania banerowa i newslettery.
Projekt zdobył tytuł „strony roku 2013” w konkursie Webstarfestival.
Był też nominowany do awwwards.
powrót
Następny projekt: Aktywacja konsumencka i konkurs dla marki Grant’s
Poprzedni projekt: Posy Wunderbaum
peppermint
KATEGORIA: DIGITAL
Strona Dolce Gusto Latte Macchiato
Klient:
Nescafe Dolce Gusto
KONKURS
W ramach kampanii Latte Macchiato zaprosiliśmy odbiorców do konkursu.
Użytkownicy mogli projektować zaproszenia na kawę i przesyłać je znajomym,
a przy tym wygrać atrakcyjne nagrody. Konkurs cieszył się dużym
zainteresowaniem, w ciągu 3 tygodni zdobyliśmy prawie 1800
naprawdę kreatywnych zgłoszeń.
NAGRODY, WYRÓŻNIENIA:
2X NAGRODA WEBSTARFESTIWAL,
NOMINACJA DO AWWWARDS