Klient:
Zortrax

Dla producenta drukarek 3D – firmy Zortrax stworzyliśmy kampanię launchującą
na rynku amerykańskim trzy główne produkty marki. Jednym z formatów
w kampanii były spoty internetowe. Stworzyliśmy serię trzech reklam, z których
każda kierowana była do innej grupy docelowej, pokazywała inne zastosowania
druku 3D i inny produkt marki. Spoty zostały docenione w konkursach
KTR, Kreatura oraz Berlin Fashion Film Festival.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , Koncept , Nadzór artystyczny , Projekt kreatywny

Branża: przemysł

Branża: produkty konsumenckie

Branża: moda i design

 

Stworzyliśmy trzy światy,
które są wizualną metaforą danej branży.
W centrum zawsze znajduje się „król” – drukarka 3D Zortrax.

 

 

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/zortrax-spoty_img1.jpg

 

 

Spoty mają formę master shotu.
Ujęcie rozpoczynające się od zbliżenia na drukarkę, powoli pokazuje nam
bogaty, ruchomy obraz, w którym ukazuje się coraz więcej ciekawych detali.
Wszystkie elementy pracują w jednym rytmie, tworząc efekt pozytywki.
Dodatkowym atutem wizualnym jest symetria, która podkreśla rytmiczność
i nadaje całości techniczny wymiar.

 

 

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/zortrax-spoty_img2.jpg

 

 

Wiele elementów scenografii stanowiły przedmioty
wydrukowane w 3D na drukarce Zortax.

 

 

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/zortrax-spoty_img3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/05/zortrax-spoty_img4.jpg