Dla producenta drukarek 3D – firmy Zortrax stworzyliśmy kampanię launchującą
na rynku amerykańskim trzy główne produkty marki. Jednym z formatów
w kampanii były spoty internetowe. Stworzyliśmy serię trzech reklam, z których
każda kierowana była do innej grupy docelowej, pokazywała inne zastosowania
druku 3D i inny produkt marki. Spoty zostały docenione w konkursach
KTR, Kreatura oraz Berlin Fashion Film Festival.
peppermint
KATEGORIA: DIGITAL
Spoty Zortrax
Branża: przemysł
Branża: produkty konsumenckie
Branża: moda i design
Stworzyliśmy trzy światy,
które są wizualną metaforą danej branży.
W centrum zawsze znajduje się „król” – drukarka 3D Zortrax.
Spoty mają formę master shotu.
Ujęcie rozpoczynające się od zbliżenia na drukarkę, powoli pokazuje nam
bogaty, ruchomy obraz, w którym ukazuje się coraz więcej ciekawych detali.
Wszystkie elementy pracują w jednym rytmie, tworząc efekt pozytywki.
Dodatkowym atutem wizualnym jest symetria, która podkreśla rytmiczność
i nadaje całości techniczny wymiar.
Wiele elementów scenografii stanowiły przedmioty
wydrukowane w 3D na drukarce Zortax.