powrót Następny projekt: Konkurs Poprzedni projekt: Social media

peppermint

KATEGORIA: ATL , DIGITAL

Reklama hybrydowa

Klient:
Nescafe Dolce Gusto

W ramach obsługi full service, w 2015 roku przygotowaliśmy
dla Nescafé Dolce Gusto reklamę hybrydową, dostępną w usłudze smart TV.
Zadbaliśmy o interakcję z telewidzem, który sam mógł wybrać jedną z opcji reklamy
do obejrzenia: o wariantach smakowych czy o możliwościach ekspresu do kawy Oblo.
Działająca na styku ATL-u i digitalu reklama hybrydowa pozwoliła nam stworzyć
innowacyjny projekt, który spotkał się z wielkim zainteresowaniem odbiorców.

Odpowiadaliśmy za:
Koncept kreatywny , Kreacje
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/tv-view.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/room.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery-3.jpg

Czterotygodniowa kampania zagwarantowała ponad 920 000
wyświetleń teasera. Ale to nie wszystkie liczby. Co 3 osoba
wchodziła w interakcję z aplikacją, w której spędzała średnio
14 minut, a my dzięki temu osiągnęliśmy 2 razy dłuższy czas
interakcji niż pozostałe reklamy hybrydowe*.

* w tym 4 razy dłuższy niż kampanię świąteczne VOD dla NDG Content (ale nie mówcie nikomu).