W ramach obsługi full service, w 2015 roku przygotowaliśmy
dla Nescafé Dolce Gusto reklamę hybrydową, dostępną w usłudze smart TV.
Zadbaliśmy o interakcję z telewidzem, który sam mógł wybrać jedną z opcji reklamy
do obejrzenia: o wariantach smakowych czy o możliwościach ekspresu do kawy Oblo.
Działająca na styku ATL-u i digitalu reklama hybrydowa pozwoliła nam stworzyć
innowacyjny projekt, który spotkał się z wielkim zainteresowaniem odbiorców.
peppermint
KATEGORIA: ATL , DIGITAL
Reklama hybrydowa
Czterotygodniowa kampania zagwarantowała ponad 920 000
wyświetleń teasera. Ale to nie wszystkie liczby. Co 3 osoba
wchodziła w interakcję z aplikacją, w której spędzała średnio
14 minut, a my dzięki temu osiągnęliśmy 2 razy dłuższy czas
interakcji niż pozostałe reklamy hybrydowe*.
* w tym 4 razy dłuższy niż kampanię świąteczne VOD dla NDG Content (ale nie mówcie nikomu).