Klient:
Peppermint

W 2014 roku jako agencja Peppermint zorganizowaliśmy „Przetarg na Klienta”.
Głośno komentowane w mediach działanie odwracało sposób, w jaki do tej pory
przebiegały przetargi – tym razem to agencja stawiała warunki. Klientowi, który wygrał
przetarg, a tym samym zachęcił nas do współpracy, oferowaliśmy kampanię digitalową
wartą 30 tysięcy złotych. Pierwsza edycja zyskała ogromne zainteresowanie, w związku
z czym zgłosiło się wiele firm, gotowych na rozpoczęcie współpracy. Wygrał Zortrax,
z którym nawiązaliśmy współpracę full service. To, w jakim stopniu marka się rozwinęła
między innymi dzięki świadomej i owocnej współpracy, jest najlepszym dowodem
na sukces „Przetargu na klienta”.

Odpowiadaliśmy za:
Całość
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/przetarg-na-klienta1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/gallery8.png
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/kreatura.jpg

Nagrody, wyróżnienia:

KREATURA ZA STRONĘ ORAZ KREATURA ZA KAMPANIĘ WŁASNĄ