powrót Następny projekt: KAMPANIA „OTWÓRZ SIĘ NAGOTOWE” Poprzedni projekt: SKLEP INTERNETOWY CONSOLIDATED PLASTICS

peppermint

KATEGORIA: BTL , DESIGN , DIGITAL

PROMOCJA 25. PIKNIKU NAUKOWEGO

Klient:
Centrum Nauki Kopernik

Nie lejemy wody. Chyba że trzeba. Ponieważ tematem 25. Pikniku Naukowego była woda
–tym razem polała się strumieniami.

Naszym zadaniem było stworzenie idei kreatywnej komunikacji wydarzenia, a następnie
identyfikacji wizualnej i kreacji do kampanii promującej Piknik. Na grafikach, które
przygotowaliśmy, woda jest źródłem wszystkiego. Radości, fascynacji, zabawy, nauki…
Chcieliśmy, aby całość była zabawna, kolorowa i intrygująca dla dzieci i rodziców.
Dlatego wybraliśmy stylistykę zainspirowaną komiksem.

Następnie przygotowaliśmy projekty do kampanii reklamowej.

Odpowiadaliśmy za:
Animację 2D , IDENTYFIKACJA WIZUALNA , Koncept kreatywny , projekty graficzne
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/06/W_02-min-scaled.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/06/W_03.jpg

Stworzyliśmy 18 ilustracji, dla których inspiracją był komiks. Na ich bazie opracowaliśmy
KV. Powstała też seria animacji o długości 20 i 10 sekund, które były wyświetlane w
mediach społecznościowych i na ekranach w komunikacji publicznej.

W trakcie Pikniku goście mogli posiłkować się specjalną mapą. Przygotowaliśmy również
identyfikatory dla gości i nawigację.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/06/W_05.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/06/W_06.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/06/W_07.jpg

Statyczne posty i naklejki na Instagrama również zachwycały odbiorców.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/06/W_08.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/06/W_09.jpg