Nie lejemy wody. Chyba że trzeba. Ponieważ tematem 25. Pikniku Naukowego była woda
–tym razem polała się strumieniami.
Naszym zadaniem było stworzenie idei kreatywnej komunikacji wydarzenia, a następnie
identyfikacji wizualnej i kreacji do kampanii promującej Piknik. Na grafikach, które
przygotowaliśmy, woda jest źródłem wszystkiego. Radości, fascynacji, zabawy, nauki…
Chcieliśmy, aby całość była zabawna, kolorowa i intrygująca dla dzieci i rodziców.
Dlatego wybraliśmy stylistykę zainspirowaną komiksem.
Następnie przygotowaliśmy projekty do kampanii reklamowej.
peppermint
KATEGORIA: BTL , DESIGN , DIGITAL
PROMOCJA 25. PIKNIKU NAUKOWEGO
Stworzyliśmy 18 ilustracji, dla których inspiracją był komiks. Na ich bazie opracowaliśmy
KV. Powstała też seria animacji o długości 20 i 10 sekund, które były wyświetlane w
mediach społecznościowych i na ekranach w komunikacji publicznej.
W trakcie Pikniku goście mogli posiłkować się specjalną mapą. Przygotowaliśmy również
identyfikatory dla gości i nawigację.
Statyczne posty i naklejki na Instagrama również zachwycały odbiorców.