Klient:
Henkell Freixenet Polska

Naszym zadaniem było odświeżenie opakowania Nalewki Babuni w taki sposób,
żeby przypadł do gustu obecnym konsumentom oraz zainteresował nowych odbiorców.
Szczególnym wyzwaniem było to, że kultowa butelka ma pozostać w dotychczasowym
kształcie, mogliśmy stworzyć jedynie nową oprawę wizualną dla niej.

Zaproponowaliśmy kolorowy zadruk bezpośrednio na butelce. Delikatny akwarelowy wzór
roślinny przestawia smak trunku i podkreśla jego naturalność. Dynamiczna kompozycja
sprawia wrażenie ruchu i lekkości. Całość jest świeża i apetyczna.

Rolę etykiety pełni minimalistyczna zawieszka w kolorze pasującym do koloru danej
Nalewki. Aby podkreślić tradycyjny charakter trunku, dobraliśmy prosty drewniany korek
w naturalnym kolorze.

Przygotowaliśmy również Key Visuale promujące nowe opakowania.

Odpowiadaliśmy za:
Koncept kreatywny , projekty graficzne
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/11/nalewka.jpg

TECHNOLOGIA INK JET

pozwoliła na precyzyjny, delikatnie przezierny zadruk,
co dodaje butelkom elegancji

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/11/nalewka04.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/11/nalewka05.jpg