Gdy współpraca rozpoczyna się od pysznego sernika upieczonego specjalnie dla nas przez Klienta, wiemy, że później może być tylko lepiej!
Takie były początki naszej pracy dla Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy. W 2021 roku firma wybrała nas do tworzenia komunikacji marki dla klientów profesjonalnych. Zaczęliśmy od warsztatów z zespołem Klienta, gdzie wypracowaliśmy założenia komunikacji i zaplanowaliśmy działania marketingowe. Następnie stworzyliśmy strategię i platformę komunikacji pod nazwą: Strefa Mistrzów Smaku Piątnica (idea parasolowa). Zaprojektowaliśmy logotyp i doprecyzowaliśmy inne elementy brandingu, a także określiliśmy look & feel materiałów dla HoReCa.Pracujących w Piątnicy kucharzy mianowaliśmy Mistrzami Smaku – to oni są przewodnikami po ofercie dla profesjonalistów.
Gdy już stworzyliśmy ramy dla naszych działań, zaczęliśmy przygotowywać różnorodne materiały online i offline. Poniżej prezentujemy przykłady naszych realizacji.