powrót Następny projekt: IDENTYFIKACJA CENTRUM KULTURY PIEKARNIA Poprzedni projekt: KOMUNIKACJA DO KLIENTÓW PROFESJONALNYCH

peppermint

KATEGORIA: DIGITAL , KONKURS , POSM , SOCIAL MEDIA

KAMPANIA PROMUJĄCA ZIMNE SOSY

Klient:
Heinz

Specjalizujemy się w pomysłach, w których można się zakochać. Przykład? W 2022 roku przygotowaliśmy kampanię „Heinz <3 food” promującą zimne sosy tej marki. W kreacjach w roli głównej występowały rysowane pary: jeden z sosów Heinz i pasujące do niego danie. W taki sposób edukowaliśmy odbiorców, z jakimi sosami łączyć potrawy.

Na potrzeby kampanii wymyśliliśmy konkurs konsumencki, w którym można było popisać się kreatywnością: na dedykowanym landing page’u należało stworzyć mema z sosami Heinz. Do zdobycia były atrakcyjne nagrody: gotówka oraz bluzy z autorskimi kolażami zaprojektowanymi przez Aleksandrę Marchocką, Head of Design w naszej agencji. Zwycięzcy mieli 3 wyjątkowe wzory do wyboru.

Odpowiadaliśmy za:
ANIMACJE , Copywriting , Design , Koncept kreatywny , Projekty materiałów POS , Realizację media planu , WEBDEVELOPMENT
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/Posts.jpg

Przygotowaliśmy posty konkursowe do social mediów, w tym karuzele i krótkie animacje, a także kampanię bannerową i niestandardowe kreacje do serwisów OLX i Onet. W punktach sprzedaży pojawiły się materiały POS według naszych projektów.

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem – landing page został odwiedzony ponad 77 000 razy, w tym przez ponad 50 000 unikalnych użytkowników!

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/Phone-Table.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/Bluza.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/Posters.jpg