Klient:
FLÜGGER

Na początku 2020 roku przygotowaliśmy kampanię First Minute skierowaną do
profesjonalistów należących do programu Flügger Partner.
Zawodowi malarze to osoby, które „znają życie”… dlatego żeby zainteresować ich kampanią
na produkty Flügger, stworzyliśmy życiowe, pełne humoru teksty i kontekstowe grafiki.
Kreacje: posty, cover photo na Facebook, mailingi w przewrotny sposób prezentowały rozpoczęcie
wiosennego sezonu jako wymarzony czas pracy dla malarzy.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , Koncept kreatywny , Projekt graficzny
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/07/2-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/07/3-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/07/4-scaled.jpg

używamy plików cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies
albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.