powrót Następny projekt: KREATURA – PLATFORMA KONKURSOWA I STRONA WWW Poprzedni projekt: KENO ANIMACJA

peppermint

KATEGORIA: DIGITAL

Kampania Digital dla whisky Grant’s 12YO

Klient:
CEDC INTERNATIONAL

Stworzona przez nas zimowa kampania dla marki Grant’s przebiegała pod hasłem:
„To, co wyjątkowe, dojrzewa długo”. Odnieśliśmy to zarówno do whisky Grant’s 12YO,
jak i do wyjątkowych znajomości, w których liczy się każda godzina. Na potrzeby
kampanii przeprowadziliśmy sesję zdjęciową, stworzyliśmy landing page i konkurs
z Licznikiem Wyjątkowych Relacji. 

Odpowiadaliśmy za:
Koncept kreatywny , Kreacje , Landing page , Obsługę konkursu , sesję zdjęciową , Wdrożenie
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/02/grants_12yo_02.jpg

Konkurs

Na konkursowym LP użytkownicy mogli obliczyć, ile godzin trwa ich znajomość z kimś
bliskim, dodać zdjęcie i zgłosić pracę do konkursu, a następnie pobrać ją lub udostępnić.

 

Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Otrzymaliśmy aż 1115 zgłoszeń
prezentujących wyjątkowe, bliskie relacje i tysiące wspólnie spędzonych godzin.

 

 

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/02/grants_12yo_03.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2020/02/grants_12yo_04.jpg