Stworzona przez nas zimowa kampania dla marki Grant’s przebiegała pod hasłem:
„To, co wyjątkowe, dojrzewa długo”. Odnieśliśmy to zarówno do whisky Grant’s 12YO,
jak i do wyjątkowych znajomości, w których liczy się każda godzina. Na potrzeby
kampanii przeprowadziliśmy sesję zdjęciową, stworzyliśmy landing page i konkurs
z Licznikiem Wyjątkowych Relacji.
powrót
Następny projekt: KREATURA – PLATFORMA KONKURSOWA I STRONA WWW
Poprzedni projekt: KENO ANIMACJA
peppermint
KATEGORIA: DIGITAL
Kampania Digital dla whisky Grant’s 12YO
Klient:
CEDC INTERNATIONAL
Konkurs
Na konkursowym LP użytkownicy mogli obliczyć, ile godzin trwa ich znajomość z kimś
bliskim, dodać zdjęcie i zgłosić pracę do konkursu, a następnie pobrać ją lub udostępnić.
Konkurs cieszył się ogromnym zainteresowaniem. Otrzymaliśmy aż 1115 zgłoszeń
prezentujących wyjątkowe, bliskie relacje i tysiące wspólnie spędzonych godzin.