Dla Wafli Kupiec stworzyliśmy kampanię, która zdrowe wafle przedstawiła
w zupełnie innej odsłonie. Zabawne teksty, zilustrowane postaci Wafli,
nawiązujące do różnorodności smaków i możliwych okazji do spożycia,
a także działania towarzyszące kampanii sprawiły, że produkty zyskały
na rozpoznawalności. Na kampanię składały się reklamy prasowe, outdoor,
POS-y, bannery internetowe, reklama TV, aplikacja z konkursem, powstanie
nowej strony z rozbudowaną zakładką przepisów na wafle, a także wzmożone
działania w social mediach. Dodatkowo, na potrzeby strony stworzyliśmy
dziesiątki oryginalnych przepisów na wafle, a gotowe propozycje podania
znalazły się w osobnej zakładce na stronie. Kampania zdobyła
nominację do Kreatury i Golden Arrow.
peppermint
KATEGORIA: ATL , BTL
Kampania 360 wafli Kupiec
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/hero-360.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-1.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-2.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-2.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-3.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-3.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-4.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-4.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-5.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-5.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-6.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-6.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/mozaik-1.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/mozaik-2.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/mozaik-3.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/mozaik-4.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-7.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-7.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-8.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-8.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-9.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-9.jpg)
Jak oddać różne smaki, skoro pozornie wszystkie wyglądają tak samo?
W przypadku kampanii Wafli Kupiec postanowiliśmy ubrać Wafle w postaci, które
kojarzą się z dodatkami smakowymi. I tak sól morska to marynarz, wafle Slim –
blondynka, z białą czekoladą – jednorożec… I tak w zasadzie smaki, jak
i pomysły, mogłyby się nie kończyć.
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-1.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-2.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-2.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-3.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-3.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-4.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-4.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-5.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-5.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-6.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-6.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-7.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-7.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-8.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-8.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-10.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-11.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-skos-1.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-skos-2.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-skos-3.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-skos-4.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-skos-5.jpg)
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-skos-6.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/kupiec-web.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/kupiec-web.jpg)
Kampania była również widoczna w displayu.
Pozycjonowana do młodych kobiet, znalazła się na portalach magazynów,
głównych serwisach, ale też śledziła tych, którzy odwiedzili stronę.
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-12.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-12.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-13.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-13.jpg)
Ważne kampanie odpowiadają na ważne pytania, jak np. “Jakim typem Wafla jesteś?”
Aplikacja quizowa była dostępna na facebooku, a użytkownicy mogli poznać odpowiedź
dzięki wskazaniu ulubionych propozycji podania Wafla. Dzięki temu promowaliśmy
również dziesiątki autorskich przepisów na Wafle, które znalazły się na stronie.
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-tv-360.png](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-tv-360.png)
Nasze postaci wymagały odpowiedniej historii – absurdalnej, dynamicznej i pełnej
kolorów. Taką też animację stworzyliśmy.