powrót Następny projekt: Gadżety BZ WBK Poprzedni projekt: Full Service dla Sodexo

peppermint

KATEGORIA: ATL , BTL

Kampania 360 wafli Kupiec

Klient:
Kupiec

Dla Wafli Kupiec stworzyliśmy kampanię, która zdrowe wafle przedstawiła
w zupełnie innej odsłonie. Zabawne teksty, zilustrowane postaci Wafli,
nawiązujące do różnorodności smaków i możliwych okazji do spożycia,

a także działania towarzyszące kampanii sprawiły, że produkty zyskały
na rozpoznawalności. Na kampanię składały się reklamy prasowe, outdoor,
POS-y, bannery internetowe, reklama TV, aplikacja z konkursem, powstanie
nowej strony z rozbudowaną zakładką przepisów na wafle, a także wzmożone
działania w social mediach.
Dodatkowo, na potrzeby strony stworzyliśmy
dziesiątki oryginalnych przepisów na wafle, a gotowe propozycje podania
znalazły się w osobnej zakładce na stronie. Kampania zdobyła
nominację do Kreatury i Golden Arrow.

Odpowiadaliśmy za:
Kierownictwo artystyczne , Koncept kreatywny , Scenariusz , Storyboardy
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-4.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-5.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-6.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-7.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-8.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-9.jpg

Jak oddać różne smaki, skoro pozornie wszystkie wyglądają tak samo?
W przypadku kampanii Wafli Kupiec postanowiliśmy ubrać Wafle w postaci, które
kojarzą się z dodatkami smakowymi. I tak sól morska to marynarz, wafle Slim –
blondynka, z białą czekoladą – jednorożec… I tak w zasadzie smaki, jak
i pomysły, mogłyby się nie kończyć.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-4.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-5.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-6.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-7.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/retro-animation-8.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/kupiec-web.jpg

Kampania była również widoczna w displayu.
Pozycjonowana do młodych kobiet, znalazła się na portalach magazynów,
głównych serwisach, ale też śledziła tych, którzy odwiedzili stronę.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-12.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/360-galleria-13.jpg

Ważne kampanie odpowiadają na ważne pytania, jak np. “Jakim typem Wafla jesteś?”
Aplikacja quizowa była dostępna na facebooku, a użytkownicy mogli poznać odpowiedź
dzięki wskazaniu ulubionych propozycji podania Wafla. Dzięki temu promowaliśmy
również dziesiątki autorskich przepisów na Wafle, które znalazły się na stronie.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-tv-360.png

Nasze postaci wymagały odpowiedniej historii – absurdalnej, dynamicznej i pełnej
kolorów. Taką też animację stworzyliśmy.

Zobacz