Dla Wafli Kupiec stworzyliśmy kampanię, która zdrowe wafle przedstawiła
w zupełnie innej odsłonie. Zabawne teksty, zilustrowane postaci Wafli,
nawiązujące do różnorodności smaków i możliwych okazji do spożycia,
a także działania towarzyszące kampanii sprawiły, że produkty zyskały
na rozpoznawalności. Na kampanię składały się reklamy prasowe, outdoor,
POS-y, bannery internetowe, reklama TV, aplikacja z konkursem, powstanie
nowej strony z rozbudowaną zakładką przepisów na wafle, a także wzmożone
działania w social mediach. Dodatkowo, na potrzeby strony stworzyliśmy
dziesiątki oryginalnych przepisów na wafle, a gotowe propozycje podania
znalazły się w osobnej zakładce na stronie. Kampania zdobyła
nominację do Kreatury i Golden Arrow.
peppermint
KATEGORIA: ATL , BTL
Kampania 360 wafli Kupiec
Jak oddać różne smaki, skoro pozornie wszystkie wyglądają tak samo?
W przypadku kampanii Wafli Kupiec postanowiliśmy ubrać Wafle w postaci, które
kojarzą się z dodatkami smakowymi. I tak sól morska to marynarz, wafle Slim –
blondynka, z białą czekoladą – jednorożec… I tak w zasadzie smaki, jak
i pomysły, mogłyby się nie kończyć.
Kampania była również widoczna w displayu.
Pozycjonowana do młodych kobiet, znalazła się na portalach magazynów,
głównych serwisach, ale też śledziła tych, którzy odwiedzili stronę.
Ważne kampanie odpowiadają na ważne pytania, jak np. “Jakim typem Wafla jesteś?”
Aplikacja quizowa była dostępna na facebooku, a użytkownicy mogli poznać odpowiedź
dzięki wskazaniu ulubionych propozycji podania Wafla. Dzięki temu promowaliśmy
również dziesiątki autorskich przepisów na Wafle, które znalazły się na stronie.
Nasze postaci wymagały odpowiedniej historii – absurdalnej, dynamicznej i pełnej
kolorów. Taką też animację stworzyliśmy.