Dla firmy Nowy Adres S.A. stworzyliśmy identyfikację wizualną nowych targów poświęconych
finansom osobistym. Wypracowaliśmy nazwę i claim, następnie stworzyliśmy logotyp i zaprojektowaliśmy
przykładowe nośniki: billboard i citylight. Przygotowaliśmy też księgę znaku.
powrót
Następny projekt: Stoisko Quad na Kongres Rynku FMCG
Poprzedni projekt: OPRAWA GRAFICZNA KAMPANII „BORN IN POLAND”
peppermint
KATEGORIA: BTL , IDENTYFIKACJA WIZUALNA , NAMING
Identyfikacja wizualna targów Money Days
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_top-1.jpg)
Klient:
Nowy Adres
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika1.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika1.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika2.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika2.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika3.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika3.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika4.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika4.jpg)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika5.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika5.jpg)