powrót Następny projekt: Ptasie Mleczko® – projekt standu Poprzedni projekt: Kampania digital dla marki Casa de Mexico

peppermint

KATEGORIA: BTL , IDENTYFIKACJA WIZUALNA , NAMING

Identyfikacja wizualna targów Money Days

Klient:
Nowy Adres

Dla firmy Nowy Adres S.A. stworzyliśmy identyfikację wizualną nowych targów poświęconych
finansom osobistym. Wypracowaliśmy nazwę i claim, następnie stworzyliśmy logotyp i zaprojektowaliśmy
przykładowe nośniki: billboard i citylight. Przygotowaliśmy też księgę znaku.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , identyfikację wizualną , KV , logotyp , naming
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika4.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika5.jpg

używamy plików cookies

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych.
Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies
albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje. Dowiedz się więcej.