powrót Następny projekt: Stoisko Quad na Kongres Rynku FMCG Poprzedni projekt: OPRAWA GRAFICZNA KAMPANII „BORN IN POLAND”

peppermint

KATEGORIA: BTL , IDENTYFIKACJA WIZUALNA , NAMING

Identyfikacja wizualna targów Money Days

Klient:
Nowy Adres

Dla firmy Nowy Adres S.A. stworzyliśmy identyfikację wizualną nowych targów poświęconych
finansom osobistym. Wypracowaliśmy nazwę i claim, następnie stworzyliśmy logotyp i zaprojektowaliśmy
przykładowe nośniki: billboard i citylight. Przygotowaliśmy też księgę znaku.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , identyfikację wizualną , KV , logotyp , naming
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika4.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2019/07/moneydays_grafika5.jpg