powrót Poprzedni projekt: KAMPANIA PROMUJĄCA ZIMNE SOSY

peppermint

KATEGORIA: BRANDING

IDENTYFIKACJA CENTRUM KULTURY PIEKARNIA

Klient:
ERERA SP. Z O.O.

Podjęliśmy się zadania stworzenia brandingu nowego wrocławskiego centrum kultury. Naszym celem było przygotowanie projektu, który przypadnie do gustu grupie docelowej, wyróżni nowe centrum i umieści je na kulturalnej mapie Wrocławia.

Do wyzwania podeszliśmy kompleksowo. Zaproponowaliśmy dla marki strategię, nazwę i claim, logotyp, księgę identyfikacji wizualnej, a także propozycje wydarzeń i języka komunikacji.

Inspiracją dla nazwy i hasła pozycjonującego – PIEKARNIA: ŻYWA KULTURA – była historia budynku, który był piekarnią garnizonową Wrocławia. Jego cechą charakterystyczną są dwa kominy, które znalazły odzwierciedlenie w logotypie.

Piekarnię można już odwiedzać we Wrocławiu i cieszyć się świeżą sztuką.

Odpowiadaliśmy za:
Copywriting , Koncept kreatywny , projekty graficzne , Strategię
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/piekarnia_2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/piekarnia_3.jpg

KSIĘGA ZNAKU

Nasz pomysł rozwinęliśmy w kompletną identyfikację wizualną. Zaprojektowaliśmy dla Piekarni księgę znaku.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/piekarnia_5.jpg

STRONA WWW

Kontynuacją projektu było zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego Piekarni. Zaproponowaliśmy w pełni responsywną stronę www, na której prezentujemy wszystkie instytucje, które znalazły dom w Piekarni.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/piekarnia_6.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/piekarnia_7.jpg

MATERIAŁY AKCYDENSOWE

Częścią księgi znaku były projekty materiałów drukowanych, promocyjnych i prezentacji. Powstały m.in. wizytówki, papier firmowy i szablon prezentacji.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/piekarnia_8.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2022/11/piekarnia_9.jpg

MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE

Z myślą o promocji Piekarni w mediach społecznościowych, powstały projekty charakterystycznych nośników cyfrowych: od postów sponsorowanych na Facebooka, przez mailingi, po banery GDN.