powrót Następny projekt: Kampania OOH Noworoczny Kiermasz Mieszkań Poprzedni projekt: Rebranding Ministerstwa Zdrowia

peppermint

KATEGORIA: DIGITAL

Frixion kampania sprzedażowa Zaczarowana Kraina

Klient:
Pilot

Na kampanię produktów „Frixion” dla marki Pilot złożyły się trzytygodniowe działania
sprzedażowe, które miały zachęcić Klientów do kupna produktów marki w okresie
powrotów do szkół. Aby tego dokonać, stworzyliśmy landing page z konkursem skierowanym
do dzieci, w ramach którego uczestnicy mogli stworzyć swojego własnego,
magicznego stworka. Konkurs cieszył się ogromną popularnością, a sama strona uzyskała
blisko 15 mln odsłon w trakcie 3 tygodni, tym samym przekraczając plan Klienta o 30%.
Konkurs zebrał blisko 4 tysiące zgłoszeń, dzięki czemu rozdaliśmy 50 nagród.

Odpowiadaliśmy za:
Display , Koncept kreatywny , Konkurs , Landing page , Materiały POS , Strategię komunikacji
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/zaczarowana-kraina1.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/website-img2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/website-img3.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/zaczarowana-kraina2.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/website-img5.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/website-img6.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-5.jpg

Ci, którzy widzieli bannery, nie mogli oprzeć się pokusie
stworzenia swojego własnego stworka. Szczególnie, że zabawa
była potwornie przyjemna, a nagrody – monstrualne.

https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/stworek.png
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/banery.jpg
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/pos.jpg