Na kampanię produktów „Frixion” dla marki Pilot złożyły się trzytygodniowe działania
sprzedażowe, które miały zachęcić Klientów do kupna produktów marki w okresie
powrotów do szkół. Aby tego dokonać, stworzyliśmy landing page z konkursem skierowanym
do dzieci, w ramach którego uczestnicy mogli stworzyć swojego własnego,
magicznego stworka. Konkurs cieszył się ogromną popularnością, a sama strona uzyskała
blisko 15 mln odsłon w trakcie 3 tygodni, tym samym przekraczając plan Klienta o 30%.
Konkurs zebrał blisko 4 tysiące zgłoszeń, dzięki czemu rozdaliśmy 50 nagród.
powrót
Następny projekt: Kampania OOH Noworoczny Kiermasz Mieszkań
Poprzedni projekt: Rebranding Ministerstwa Zdrowia
peppermint
KATEGORIA: DIGITAL
Frixion kampania sprzedażowa Zaczarowana Kraina
Klient:
Pilot
Ci, którzy widzieli bannery, nie mogli oprzeć się pokusie
stworzenia swojego własnego stworka. Szczególnie, że zabawa
była potwornie przyjemna, a nagrody – monstrualne.