Marka Axe komunikowała się w śmiały sposób od samego początku istnienia na polskim
rynku. Jednym z przykładów tych działań była kampania towarzysząca launchowi
nowego zapachu, czyli AXE Dark Temptation. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy stronę,
która imitowała klasyczne serwisy informacyjne, a jej motywem przewodnim była postać
kampanii, czyli Chocolateman. Serwis i pojawiające się w nim materiały dopowiadały
historię fenomenu bohatera. Kampania cieszyła się wielką popularnością – pierwszego
dnia stronę odwiedziło blisko 0,5 mln użytkowników (2008 rok). Tajemnicze filmy
z Chocolatemanem pojawiały się również w wideostreamingu serwisu Gadu Gadu.
powrót
Następny projekt: Strona Fundacji Będę Kim Zechcę
Poprzedni projekt: Serwis internetowy
peppermint
KATEGORIA: DIGITAL
CHOCOLATEMAN – Kampania nowego zapachu AXE Dark
![](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/hero2.jpg)
Klient:
AXE
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-chocko.png](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-chocko.png)
![https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/dark.jpg](https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/dark.jpg)