powrót Następny projekt: Strona Fundacji Będę Kim Zechcę Poprzedni projekt: Serwis internetowy

peppermint

KATEGORIA: DIGITAL

CHOCOLATEMAN – Kampania nowego zapachu AXE Dark

Klient:
AXE

Marka Axe komunikowała się w śmiały sposób od samego początku istnienia na polskim
rynku. Jednym z przykładów tych działań była kampania towarzysząca launchowi
nowego zapachu, czyli AXE Dark Temptation. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy stronę,
która imitowała klasyczne serwisy informacyjne, a jej motywem przewodnim była postać
kampanii, czyli Chocolateman. Serwis i pojawiające się w nim materiały dopowiadały
historię fenomenu bohatera. Kampania cieszyła się wielką popularnością – pierwszego
dnia stronę odwiedziło blisko 0,5 mln użytkowników (2008 rok). Tajemnicze filmy
z Chocolatemanem pojawiały się również w wideostreamingu serwisu Gadu Gadu.

Odpowiadaliśmy za:
Landing page , Launch , Video
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/screen-chocko.png
https://peppermint.pl/wp-content/uploads/2018/09/dark.jpg